Stappenplan


  • Stap 1

    Het intake gesprek

    Het intake gesprek

    Door middel van het intake gesprek zullen wij samen met u, uw wensen en ideeën bespreken. Daarnaast zullen we de mogelijkheden aandragen om de beste oplossingen te krijgen.

  • Stap 2

    Het functioneel ontwerp

    Het functioneel ontwerp

    Er zal door U een functioneel ontwerp (analyse) gemaakt worden, waarin alle besproken punten geïntegreerd zijn.

  • Stap 3

    Het technische ontwerp

    Het technische ontwerp

    Er zal door Seijkens.be een technisch ontwerp gemaakt worden, op basis van uw functioneel ontwerp waarin alle besproken punten geïntegreerd zijn. Dit ontwerp zal weer gezamenlijk met u worden besproken en eventuele verbeterpunten zullen n.a.v. dit gesprek worden doorgevoerd.

  • Stap 4

    De eerst ontwikkeling

    De eerst ontwikkeling

    In deze eerste ontwikkeling zal het besproken technisch ontwerp worden omgezet naar een daadwerkelijke programma/website. De benodigde oplossingen zoals die eerder besproken zijn zullen worden geïntegreerd.

  • Stap 5

    De generale test

    De generale test

    Na de eerste ontwikkeling gaan we samen met u de generale test doorlopen waar in de laatste puntje op de 'i' gezet worden. Eventuele aanpassingen worden besproken en worden aangepast.

  • Stap 6

    Het eind resultaat

    Het eind resultaat

    Het eind resultaat zal dus voldoen aan uw fuctioneel ontwerp en aan het technische ontwerp zoals we deze samen hebben besproken. Alle besproken punten die in de generale test nog zijn besproken zullen zijn geïntegreerd.

  • Stap 7

    Installatie

    Installatie

    Als het eind resultaat door u is goed bevonden zullen we overgaan tot de installatie. Dit zal indien nodig bij u lokaal gebeuren.

  • Stap 8

    Nazorg

    Nazorg

    Mocht er in de toekomst betere en voordeligere oplossingen beschikbaar komen zullen we u hierover informeren en eventueel ook ondersteunen.

  • Stap 9

    Helpdesk

    Helpdesk

    U kan tijdens kantooruren rekenen op ondersteuning bij vragen, via de mail of telefonisch.